کدام پلت فرم طراحی وب سایت برای شما مناسب است؟

در سئو می توان از یک کلمه ی منفرد یا یک عبارت چند کلمه ای پیچیده به عنوان کلمات کلیدی استفاده کرد. از این کلمات برای آگاهی دادن از محتوای سایت به کاربران و افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک و مرتبط استفاده می شود.
وقتی در مورد کلمات کلیدی به اندازه ی کافی و مؤثر، تحقیقات و بهینه سازی انجام شده باشد آنها همانند یک مجرای اتصال بین شما و مخاطبانتان عمل می کنند تا هنگامی که کاربران مطالب مرتبطی در رابطه با برند و خدمات شما را جستجو می کنند، بتوانند به راحتی به وب سایت شما دسترسی داشته باشند.
در واقع کلمات کلیدی موضوعات و ایده هایی در مورد محتوای وب سایت شما هستند. از دیدگاه سئو، کلمات کلیدی عباراتی هستند که در موتور های جستجوگر در مورد آنها جستجو و تحقیق (گزارش های جستجو) صورت می گیرد. اگر شما وب سایتی دارید که شامل عکس، فیلم، متن و … می باشد که ذیل آنها لغات و عباراتی نوشته شده است، اینها مفهوم کلمات اصلی (اولیه) را دارند.
به عنوان شخصی که وب سایتی دارد یا تولید محتوا می کند بایستی از کلمات کلیدی به نحوی استفاده کنید تا محتوای وب سایت شما با آنچه که مردم مورد جستجو قرار می دهند، مرتبط باشد تا بتوانید شانس دیده شدن مطالب وب سایت خود را افزایش دهید.
تحقیق در مورد کلمات کلیدی و استفاده درست از آنها می تواند ترافیک را به وب سایت شما هدایت کند.
کلمات کلیدی به دلایل مختلفی برای سئوکار ها و متخصصین گوگل مهم است.
کلمات کلیدی می توانند سرنخ ها و نشانه هایی به متخصصین سئو بدهند تا مخاطبان هدف خود را بهتر شناسایی کنند و نیاز های آنها را بهتر بشناسند تا بهتر بتوانند در جهت رفع آنها گام بردارند. کلمات کلیدی می توانند به بازاریابان کمک کنند تا مطالب و محتوای خود را در دید مخاطبان هدف قرار دهند.
از آنجا که کلمات کلیدی بین آنچه که مردم مورد جستجو قرار می دهند و محتوای شما برای تأمین نیاز های آنها یک پل ارتباطی هستند، مهم هستند. هدف شما از سئو این است که رتبه بندی بالاتری را کسب کنید و ترافیک ارگانیک به سمت سایت شما هدایت شود. این دقیقاً همان کاری است که کلمات کلیدی انجام می دهند.
برای اینکه محتوای سایت خود را در دید بازدیدکنندگان قرار دهید و ترافیک ارگانیگ را به سمت وب سایت خود هدایت کنید، مهم است که دقیقاً نیاز های کاربران و مشتریان خود و زبانی که آنها برای جستجوی موضوعی مورد استفاده و نوع محتوایی که آنها مورد جستجو قرار می دهند را بشناسید. شما این کار را می توانید با صحبت کردن با مشتریان خود و تشکیل گروه های مختلف و همچنین تحقیق در مورد کلمات کلیدی مناسب با استفاده از ابزاری به نام keyword explorer انجام دهید.
به این فکر کنید که اگر احساسات و تمایلات مشتریان خود را می شناختید چقدر می توانستید در تجارت و کسب و کار خود موفق آمیزتر عمل کنید و این موضوع چقدر می توانست بر استراتژی های بازاریابی شما تأثیر بگذارد.
همه ی ما وقتی در یک نظر سنجی شرکت می کنیم و یا مطلبی را توییت می کنیم و یا در گروهی متمرکز می شویم، دوست داریم که جواب و پاسخ هایمان بر نحوه ی درک دیگران از ما تأثیر گذار باشد.
هنگام جستجو درباره ی موضوع و مطلبی نیز همین قاعده برقرار می باشد. به این معنا که کاربران می خواهند که هنگام جستجو در مورد مطلبی به منبعی غنی از اطلاعات درباره آن موضوع خاص دست یابند و جستجوی آنها برای دارندگان وب سایت ها مهم باشد. استفاده ی درست از کلمات کلیدی در محتوای وب سایت می توانند این ارتباط را برقرار کنند.
در حقیقت جستجوی کلمات کلیدی، یک ابزار جستجوی قدرتمند برای تحقیق در مورد بازار است که می تواند از جهات مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و نه فقط از جهت اطلاع رسانی در مورد محتوای وب سایت.
برای بهره مندی از کلمات کلیدی شما بایستی فراتر از ترجمه لغوی و پیچیدگی های کلمات کلیدی بروید و بایستی از ساده ترین نشانه ها برای پی بردن به هدف واقعی کلمات کلیدی استفاده کنید.
با استفاده از سرنخ ها شما قادر خواهید بود که قدم بعدی مشتریان را حدس بزنید. مثلاً اینکه آیا برای خرید اقدام می کنند یا خیر؟! و یا اینکه آیا به دنبال محصولات جانبی در کنار محصول اصلی خریداری شده هستند یا خیر؟!
با استفاده از کلمات کلیدی می توانید موفق تر عمل کنید. به طور مثال می توانید یک گروه هدف تشکیل دهید و افرادی که با گروه همخوانی دارند را جذب کنید.
یک پارادوکس زیبا! منحصر به فرد بودن مخاطب هدف شما معمولاً با اندازه ی مخاطب واقعی شما ارتباط دارد و برعکس.
این در مورد کلمات کلیدی نیز صدق می کند، به این معنا که یک نگاه گذرا به گزارش کنسول جستجوی گوگل به شما می گوید که به دست آوردن جستجوی دقیق و مخاطب هدف فقط با یک کلمه ی کلیدی حاصل نمی شود.
اگرچه داشتن یک کلمه ی کلیدی اصلی برای هر صفحه یک جهت یابی و چشم انداز درست برای دستیابی به مخاطبین هدف با استفاده از جستجوی مرتبط را برای شما امکان پذیر می کند. اما استفاده از چند کلمه ی کلیدی مرتبط بهتر است.
کلمات کلیدی می توانند گسترده و دور از دسترس باشند (کلمات کلیدی سر) و یا می توانند ترکیب خاصی از چند اصطلاح باشند (کلمات کلیدی دنباله دار).
هدف نهایی شما ممکن است یک کلمه ی کلیدی واحد باشد زیرا معمولاً آنها حجم جستجوی بالایی دارند. اما باید در نظر داشته باشید که استفاده ی یک کلمه ی کلیدی واحد ممکن است به معنای از دست دادن بخشی از مخاطبان هدف و مرتبط با موضوع شما باشند. به همین استفاده از چند کلمه ی کلیدی مرتبط پیشنهاد می شود.
گاهی شما ابتدا کلمات کلیدی خود را انتخاب می کنید و سپس حول آن محتوای خود را تولید می کنید و بر عکس گاهی محتوای وب سایت خود را تولید کرده اید و به دنبال انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای گنجاندن در وب سایت خود هستید. برای اینکار می توانید از “نقشه ی کلمات کلیدی” برای محتوای خود استفاده کنید. این نقشه می تواند به شما در درک تأثیر محتوای موجود خود کمک کند و پیوند ها و شکاف های ضعیف که به پر شدن نیاز دارند را شناسایی کنید. برای این کار بهتر است برای هر صفحه از وب سایت خود یک کلمه ی کلیدی در نظر بگیرید.
استفاده از کلمه و یا کلمات کلیدی مرتبط و مناسب نقش بسزایی در جذب مخاطبان هدف دارد و می تواند رتبه ی سایت شما در نتایج جستجوی موتور های جستجوگر ارتقاء دهد و ترافیک را به سمت وب سایت شما هدایت کند.
خیلی از افرادی که صاحب یک سایت شرکتی هستند به دنبال تبدیل آن به یک سایت فروشگاهی بدون از دست دادن رتبه و جایگاه سایتشان در گوگل هستند. خیلی از کسب و کار ها ابتدا با راه اندازی یک سایت شرکتی و ارائه و معرفی محصولات خود به کاربران سعی در جذب مشتری دارند و سپس خواهان تبدیل وب سایت شرکتی خود به یک وب سایت فروشگاهی می شوند. زیرا اینگونه می توانند قدرتمندانه تر عمل کنند. این افراد با تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی، ضمن حفظ سئو و رتبه ی سایت خود می توانند اعتبار سایت خود را نیز نگه دارند. در اغلب اوقات تبدیل سایت شرکتی به فروشگاهی مزایای بیشتری نسبت به راه اندازی مجدد یک سایت فروشگاهی دارد.
صرف نظر از اینکه از داروخانه ی خود یک یا چند شعبه در یک یا چند شهر دارید، داشتن یک وب سایت ضروری است و می تواند بسیار سودمند باشد. وقتی یکی از مشتریان شما بخواهد اطلاعاتی در مورد داروخانه ی شما کسب کند اولین کاری که می کند جستجو در مورد وب سایت شما در اینترنت می باشد. اگر داروخانه ی شما وب سایت نداشته باشد، به احتمال زیاد مشتریان شما جذب رقبای شما می شوند.
در پنل وردپرس مدیر سایت از طریق برگه ها ، نوشته ها ، منو و ابزارک ها و محصولات
می تواند سایت خود را مدیریت کند.
در ویدئوهای آموزشی که در این آموزش قرار داده ایم. نحوه تغییرات در برگه ها ، نوشته ها و ابزارک ها   گفته شده است.
در ویدئو زیر معرفی کلی درباره محیط وردپرس شده است
اگر می خواهید وب سایتی طراحی کنید، نیاز به یک بستر برای طراحی آن دارید. بستر های متفاوتی برای طراحی وب سایت ها با قابلیت ها و پلاگین ها و جوانب مثبت و منفی مختلفی وجود دارند و برای اینکه بتوانید بستری مناسب را انتخاب کنید بایستی تمامی این مسائل را در نظر بگیرید.
این مقاله رو از دست ندید :   چگونه کلمه کلیدی انتخاب کنیم؟ اصول و قوانین تحقیق کلمه کلیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *