تغییرات در گوگل به دلیل کرونا

به نظر می‌رسد اثرات منفی بیماری ویروس COVID-19 مدیران عالی‌رتبه گوگل را به واکنش واداشته است. تغییرات در گوگل به دلیل کرونا محسوس بوده و این‌بار تصمیمی مبنی بر کاهش تا حدود %50 در بودجه بخش مارکتینگ اتخاذ شده است. این تصمیم ممکن است پاسخ به کاهش چشمگیر درخواست تبلیغات گوگل باشد.گوگل به طور رسمی بازنگری در خط مشی خود در این زمینه را تایید کره است. این شرکت عنوان کرده است که درس‌هایی که از رکود سال 2008 میلادی گرفته، منجر به چنین عکس‌العمل سریعی شده تا بتواند رشد در طولانی مدت را ادامه دهد.با این حال تاکید شده است که کسانی که رشد و موفقیت کسب و کار آنها به گوگل وابسته است، نیازی به نگرانی ندارند و با دقت زیادی تمامی موارد در نظر گرفته شده است.
این مقاله رو از دست ندید :   طراحی سایت با وردپرس یا طراحی سایت اختصاصی؟ ( راهنمای انتخاب پلتفرم )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *